SFOen

Ansatte

Ansatte i SFO’en

Tine Petersen

Afdelingsleder af børnehuset/SFO afd.

Jeg hedder Tine Petersen og er født i 1983. Jeg blev uddannet pædagog i 2009 og efter 9år i to forskellige naturbørnehaver først som pædagog og de sidste 3år som børnehaveleder blev jeg i december 2018, ansat i Eckersberg Børneunivers som børnehave og SFO afdelingsleder.

Jeg brænder for friskolemiljøet og friheden i, at vi ansatte og forældre i fællesskab kan skabe det tilbud vi ønsker for vores børn.

I mit lederskab er jeg optaget af fællesskabet og den røde tråd. Både internt fra fx lillegruppen til storegruppen, skole til SFO, og i personalegrupperne, men også overordnet som univers. At være et univers er i mine øjne en gave vi skal udnytte med alt hvad det indebærer af gode overgange, brug af de fysiske rammer på tværs samt gøre brug af hinandens ressourcer, det være sig faglig sparring, kollegialt samvær og i det hele taget hjælp på kryds og tværs.

Når jeg ikke sidder på mit lille kontor i børnehaven, så har jeg børnetimer, både i børnehaven og SFO’en. Det er vigtigt for mig også ”at være på gulvet”, jeg kan godt lide at være tæt på børn og medarbejdere. Og så giver børn i alle aldre det sidste krydderi på hverdagen. Jeg holder meget af deres umiddelbarhed og jeg er fascineret af, hvor meget børn lærer og udvikler sig de første år af deres liv. Børnenes nysgerrighed er en kvalitet, jeg ønsker vi alle bevarer en stor del af i vores voksne liv.

Privat bor jeg i Aabenraa med min kæreste, vores 4 sammenbragte børn og vores hund. Min fritid bruger jeg på familien, gåture med hunden i skov og ved strand og på at hjælpe i min kærestes smedevirksomhed.

Email: tine.petersen@eckbu.dk

Malene Wulff

Pædagog i børnehaven / SFO

Jeg hedder Malene Vindfeldt Wulff, jeg er født i 1985. Jeg blev uddannet pædagog i 2014 og ansat i Eckersberg børneunivers i 2014. Jeg er både i SFO og børnehaven. Jeg kan godt lide, at jeg får lov til at følge dem fra børnehave til SFO. Er sikker på, at det også gøre det nemmere for børnene, at de kender de pædagoger der er i SFO’en.

Jeg bor i Rise, som ligger tæt ved Rødekro sammen med min kæreste Kenneth og vores to børn Lykke og Felix. I min fritid er jeg sammen med familien, venner og arbejder i en ungdomsskole for unge fra 7. klasse og til og med 18 år.

Email: sfo@eckersberg-friskole.dk

Lone Arleth

Pædagogmedhjælper i børnehaven / SFO

Jeg hedder Lone Arleth. Bor i Sønderborg i et lille rækkehus sammen med mine to hunde og fem høns.

Har to voksne børn. Daniel og Lykke.

Har arbejdet i Børneuniverset i sfo’en, som pædagog medhjælper siden 2006

Har stor interesse i det kreative og nyder at arbejde med børnene. I øvrigt er jeg så heldig at undervise i værkstedstimer med skolebørnene.

Email: sfo@eckersberg-friskole.dk